GTranslate

daenfifrdeitnoptessv

Login Form

Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du et spørgsmål du bare har behov for at få et svar på meget snart, kan dette være det helt rigtige sted at poste.

Overhold reglerne, opfør dig ordentligt og så skal der nok komme svar på dine spørgsmål.

EMNE: Spørgsmål Warning Kitedanmark 2

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 00:02 #83073

• Rasmus Nygaard
  • Rasmus Nygaard's profilbillede Emne forfatter
  • Virkelig aktiv på forum
  • Modtagne Tak: 22
Hvorfor skulle den nu lukkes ned? Syndes da lige at det var begyndt at blive spændende. Personligt kunne jeg da godt tænke mig et opfølgende, og mere forståeligt, svar fra KD.
Som andre før har bemæket; Hvorfor er det lige at de drenge igen og igen bliver kritiseret for at bruge ufine metoder? Dusinvis af falske profiler, dårlig undrevisning, sort aflønning af undrevisere, overdreven anprisning af deres produkter og nu beskyldninger om ulovlig markedsføring.

Er det for at beskytte et betalende firma på KS? Det kan jeg slet ikke forestille mig, Lars. Skal vi nu ikke allesammen tale rent ud af posen, og kalde en spade for en spade? Det klæder alle at sige deres uforbeholdne mening, og der er ingen grund til ikke at nævne navne IMHO.

Jeg må indrømme at jeg ikke bryder mig om alt det der kontrol og modereing der foregår på det her forum. I min bog er det ikke god skik at holde øje med om tonen er "god nok" eller selv diktere om et emne er uddebateret. Hvis ikke der skulle tilføres noget nyt til emnet ville det helt automatisk ryge væk fra forsiden og blive glemt.
Husk på at hovedparten af KS er forum, og hvis ikke folk gider bruge det (hvilket det virker som om lidt er tilfældet for tiden), så dør hele siden.

Ras.
Følgende bruger(e) sagde tak: marden, Arch22

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 00:33 #83074

• Lars47.dk
  • Lars47.dk's profilbillede
  • Moderator
  • Moderator
  • Først og fremmest, Kitesurfer...
  • Modtagne Tak: 174
Så længe du kalder en spade for en spade, fortæller hvem du er, og siger din uforbeholdnere mening er det et åbent forum.

Grunden til jeg lukkede den tråd, var begge reelle deltagere havde skrevet hvad de ønskede... (har de mere skal de endelig bare komme med det.Vi lever af forum!)
Jeg har prøvet 6 måneder med helt åbent brug af sitet...
Virker ikke, det hele drukner i reklamer, ingen med gode ting at tilføje sporten, kommer til ord.

Så nu:
BLOG til folket, ingen andre..
Events til events, ingen dato udmeldinger andre steder.
Forum. Hold dig til tråd, ellers lukkes det. ALLE kan oprette tråde, start din egen(som du har gjort.) hvis du mener der er andet-mere kød på benet du vil dele med os andre.

Altså, Du må alt du selv kan stå på mål for Rasmus. Og jeg vil gøre hvad jeg kan for hjælpe dig med det.

Giv gas.

Ps: Undskyld jeg nu ændre retning i denne KD tråd, med hvad måske burde stå i en "Fuck Kitesurferen.dk stinker, hader i redigerer siden" tråd.
;)

www.Kitesurferen.dk - www.Xboard.dk - www.lars47.dk
Supported by:
Oneill - Naish - Nautic

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 01:04 #83075

• Rasmus Nygaard
Det er så der hvor jeg ikke forstår hvorfor du skal gøre dig til herre og mester over hvornår sagen er uddebatteret. Hvis nu folk har noget at tilføje? Oprette et nyt emne? Jamen hvorfor, når nu det gamle virkede fint...

Så må folk jo fortsætte her, og ellers læse starten på diskutionen her:

kitesurferen.dk/forum/2-sporgsmal-og-sva...-warning-kitedanmark

Ras

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 07:46 #83077

• TOM SIX
  • TOM SIX's profilbillede
  • Administrator
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 151
Hej Ras
Normalt set ville jeg ikke blande mig i denne debat, men jeg kan ikke lade være med at fokusere på den avstand der er mellem det kitesurferen ønsker at være, og indholdet i tråde som denne.
Kitesurferen ønsker at danne rammeværket om en positiv oplevelse. Et sted hvor der er plads til alle som ønsker at bidrage med noget fornuftigt. Der er et forum hvor man møde andre ligesinnede, nye udøvere kan spørge og gamle kan øse ud af deres kundskab. Der er blogs hvor man kan dele sine oplevelser, brugtmarked, video sektion osv. Alle disse ting bliver stillet gratis til rådighed for private brugere, og indholdet reguleres langt på vej af brugerne selv.

Men fra tid til anden bliver der postet et indlæg som har stærkt fokus på noget negativt. Det skal der også være plads til på kitesurferen, men på et tidspunkt når der ikke længre når der ikke længre bliver tilført "nyt brænde til bålet", så må redaktionen få lov til at vurdere at tråden kan lukkes (bemærk at den er ikke fjernet!). Der åbnes også mulighed for at de reele parter kan fortsætte debatten, og at andre kan starte en ny tråd hvis de mener at de har noget at tilføre. Værre er det jo ikke.

Der er mange meninger om hvornår redaktionen skal regulere indhold på sitet. Der er netop blevet lavet et nyt sæt regler som begrænser brug af forsidebloggen og forum. Dette på godt og ondt. På den ene side har vi f.eks. flyttet den type blogs som vores brugere opfatter som irreterende spam. Men prisen er desværre at mange af de utroligt gode reviews som vi ønskede at have på forsiden nu er flyttet sammen med det indhold som er forstyrrende på forsiden. Dette er desværre prisen man må betale i lighedsprincippet.

Som nævnt er der mange meninger om hvad, hvem og hvormår der skal kunne modereres. Er det Henning, Per, Helle, dig eller Pia som skal vurdere hvornår der skal modereres? Eller er det rimeligt at det er redaktionen som som tager den vurdering? I denne tråd ønsker du jo f.eks at regulere hvor grænsen skal være, og i andre situationer er det måske andre.

Du spørger om den aktuelle tråd blev fjernet fordi den handler om en annoncør. Nej - man kan ikke købe "beskyttelse" på kiteurferen (ellers var tråden jo blevet stoppet og fjernet allerede fra start).
Kitesurferen ønsker på den ene side at beskytte ingen, og på den anden side at beskytte alle. De valg som gøres fra redaktionens side er ikke altid enkle. Det kan være en rigitg vanskelig balance gang mellem det at være en virksomhed, et site hvor indholdet er styret og leveret af brugere under mottoet "frit ord", og det at man fra tid til anden desværre må moderere. Det tror jeg de aller fleste både kan forstå og respektere.

Tænk dig en situation hvor f.eks en bruger laver en blog - helt uden andet motiv end at dele sine oplevelser med andre. Så kommer der en anden bruger og prøver at begrænse denne bruger. Vil du sige at det skal tolereres at en bruger prøver at regulere en anden bruger? Eller kommer det an på hvem brugeren er? (bare det ikke er kitesurferen ;))
Her er et gammelt eksemple på at en bruger har lavet en blog, og en anden ikke kan lide den. Du kan jo tage en vurdering om brugeren som ikke kan lide indeholdet bidrager med noget fornuftigt til vores lille community, - eller om at brugeren måske skulle have holdt sin mening for sig selv? Hvem skal have lov til at være "Herre og Master" her på sitet efter din mening?

kitesurferen.dk/forum/15-artikel-diskuss...-for-begyndere#68398

Det er ikke altid enkelt at drive kite community ;)

Peace
Tom

Kitesurferen.dk - hangloose.no XBOARD

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 09:44 #83083

• Rasmus Nygaard
Tom, jeg læser ordene du skriver, men jeg forstår ikke meningen af hvad du har skrevet. Langt hovedparten af dit indlæg har ingen relevans whatsoever til hvad jeg skrev.
Hvad har en gammel komentar til Bensen at gøre med noget som helst? Skulle den også være slettet? Jeg ser ikke sammenhængen.

Min pointe er: Hvis ikke der bliver tilføjet mere brænde til bålet, så "dør" emnet jo automatisk, og er glemt efter få dage på side 2. Der er ingen grund til, fra administratorens side, at tage den beslutning for brugeren. Når emnet låses, kan jeg ikke tolke det på anden måde, end at det er for at beskytte, mørklægge, glemme...(kald det hvad du vil)

Jorden er ved at blive lidt varm under Kitedanmark, og jeg syndes det ville klæde Thomas og give et lidt mere uddybende svar. Hvis ikke han formår dette, kunne det jo være at det var en idé at ændre hans forretningspraksis så han undgår fremtidige sager som denne. -Indtil dette sker, håber jeg på at andre brugere af sitet vil være med til at holde opmærksomhed på emnet.

Mine 5

Ras

Sidste redigering: af Rasmus Nygaard.

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 10:20 #83084

• marden
  • marden's profilbillede
  • KBDK MEDLEM
  • KBDK MEDLEM
  • Modtagne Tak: 17
Jeg forstår godt at I gerne vil have et hyggeligt sted hvor man kan lave noget konstruktivt... men samtidig kan jeg sagtens forstå alle dem der synes at de løber hovedet mod en dør hos KiteDanmark, med alt det vi har set i den gamle tråd og derfor ser forummet som sidste udvej. Folk har nok ikke tid/interesse i at køre en sag mod KiteDanmark og vil derfor hellere advare andre mod dem herinde i stedet for at tie stille, bla. for at hjælpe andre. Og hvor skulle man ellers fortælle om det, hvis man gerne vil ud til hele kitesurfer communitiet?

Desuden synes jeg personligt at der kom meget relevant til samtalen og var nogle spørgsmål som vi ikke havde fået svar på endnu og nogle vi fik.

1. Kunne Anders Borg købe de boards han ville?
2. Hvorfor siger KiteDanmark at Peter fra Crazyfly er en fiktiv profil, når vi fandt ud af det modsatte? (jeg går ud fra at Peter har haft kontakt med KiteDanmark før han startede denne tråd).
3. Hvorfor forsvarrer KiteDanmark sig ikke?
4. Sælger KiteDanmark Cabrinha og North?

Hvis alt det den gamle tråd lagde op til er sandt (hvilket jeg er 99% sikker på, da jeg har hørt alle historierne fra day 1 med kitesurfing, fra flere forskellige kilder - også uvildige), så synes jeg man skylder alle (især de nye) i sporten at vide det, i stedet for at lukke tråden før der er kommet et endeligt svar på alle disse spørgsmål.

Når det er sagt synes jeg også det er helt fair at moderere hvis det bliver mudderkastning, men så skriv det til den enkelte person, rediger hans/hendes kommentar og skriv i har gjort det, eller luk for personens adgang til tråden.

Jeg har svært ved at se nogen tråd der er mere relavant og kan have betydning for flere personer herinde, end en tråd der stiller et kæmpe spørgsmålstegn ved metoderne og moralen i en af danmarks største kiteforhandlere. Det kan da kun komme alle surferene tilgode.
Følgende bruger(e) sagde tak: Rasmus Nygaard, Hjorth

køb hybridkite og et alm størrelse board... det bliver du ik træt af efter 2 mdr, som du gør af en langsom bow-kite trukket efter en 3*10m tømmerflåde

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 10:56 #83085

• Lars47.dk
  • Lars47.dk's profilbillede
  • Moderator
  • Moderator
  • Først og fremmest, Kitesurfer...
  • Modtagne Tak: 174
Du har 4 reelle emner du vil diskuterer.

Crazyfly havde 1 de ønskede at diskuterer/informerer.

Set i det lys, kan du så se hvad vi ønsker når vi modererer?

Når vi når til side 3-4-5 i en tråd, mistes tit forcus på den originale problemstilling, og folk kan uden reelt ansvar bare "lukke lort ud, det gør alle jo til højre og venstre.."
Vi ønsker FOCUS, og respekt for den som har startet tråden.

www.Kitesurferen.dk - www.Xboard.dk - www.lars47.dk
Supported by:
Oneill - Naish - Nautic

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 10:59 #83087

• Hasse
  • Hasse's profilbillede
  • KBDK MEDLEM
  • KBDK MEDLEM
  • www.hasselindborg.com
  • Modtagne Tak: 21

marden skrev:
2. Hvorfor siger KiteDanmark at Peter fra Crazyfly er en fiktiv profil, når vi fandt ud af det modsatte? (jeg går ud fra at Peter har haft kontakt med KiteDanmark før han startede denne tråd).
5. Hvad siger Nobile til André om det som Tomas siger?
6. Hvad siger Blade til Ronnie?
7. Er KiteDanmark forhandlare av Wainman som det står på deras hjemside?

Jeg synes at punkt 5-7 trænger svar også...

Pimped by RRD....

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 11:15 #83088

• HJ
  • HJ's profilbillede
  • Meget aktiv på forum
  • Meget aktiv på forum
  • Modtagne Tak: 4
@TOM SIX, har KS ændres kodex siden 05 eller er vi bare blevet ældre ;)
Husker stadig nogle værenstlige mere aktive/direkte debatter før i tiden.
Den gang blev der nærmest opfordret til at kalde en spade for en spade .....

Anyway, mener stadig der mangler svar på en del elementer i sagen.
Men fair nok med en ny tråd så det ikke er Crasyfly vs. KitedK. Nu kan vi lave det til brugerne vs. Kite DK (joke by the way) :P

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 11:15 #83089

• Beckmann
  • Beckmann's profilbillede
  • Bruger er blokkeret
  • Bruger er blokkeret
  • Modtagne Tak: 9
Til den med sort aflønning så vil jeg gerne have lov til at sige at jeg har betalt skat af de penge jeg har tjent hos dem. Det bliver bare kørt ind på b-indkomst.
Følgende bruger(e) sagde tak: Larse

Cabrinha Kites
Sidste redigering: af Beckmann.

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 11:16 #83090

• Edge Boardshop
  • Edge Boardshop's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
ad 6
Hvis Kitedanmark ønsker at sælge Blade sker det gennem mig!

ad 7
Nej Kitedanmark er ikke registreret som Wainman forhandler.

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 11:17 #83091

• Rasmus Nygaard
Vi burde hænge ud noget mere, Marden. Så skulle vi bare sidde og køre pilsnere ned og give hinanden ret i alt. -Det bliver for fedt. Godt skrevet!

Lars, du undervurderer folk. Man kan sagtens holde flere emner i luften på samme tid. Vi er ikke (alle) retarderede.

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 11:18 #83092

• Pallandsen
  • Pallandsen's profilbillede
  • Meget aktiv på forum
  • Meget aktiv på forum
Rasmus og Marden - spot on kunne ikke være mere enig!

Tom - du synes ikke der må være en debat om et negativt emne? Hvordan skal vi så nogensinde få debatteret noget som helst (og iøvrigt var det vist ikke helt den holdning du havde inden du blev involveret i KS).

Lars47 - Jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener. Skal du som administrator stoppe en tråd, hvis tråden tager "sidespring" og berører andre emner? Hvorfor? (og så skal du iøvrigt ind og lukke 50% af de tråde der kører). Jeg er helt med på at ingen må blive tilsvinet eller andet - det synes jeg heller ikke var tilfældet med omtalte tråd - kan du give et eksempel på hvornår nogen gik over "censur stregen" i den omtalte tråd? Hvis I synes nogen går over stregen kan I jo som adm give pågældende person én advarsel - og hvis en profil ikke er "virkelig" eller hvis adm mener nogen forsøger at sabotere - jamen så må adm jo i sidste instans lukke profilen - længere er den vel ikke?

Rune

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 11:45 #83093

• Hasse
  • Hasse's profilbillede
  • KBDK MEDLEM
  • KBDK MEDLEM
  • www.hasselindborg.com

Edge Boardshop skrev: ad 6

Godt då er det på banen at Tomas ikke har ret på den punkten?

Edge Boardshop skrev: ad 7

Og lige så der. Det står forkert på deres hjemside då. Falsk reklam?

Pimped by RRD....
Sidste redigering: af Hasse.

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 12:53 #83094

• marden
  • marden's profilbillede
  • KBDK MEDLEM
  • KBDK MEDLEM
  • Modtagne Tak: 17

Edge Boardshop skrev: ad 6

ad 7

Det var da et klart og ærligt svar - så må vi se om KiteDanmark gør noget ved det, eller de bare følger tråden og venter på at folk glemmer det hele - det er jo deres sædvanlige taktik.

Synes i hvertfald lige vi må holde gang i tråden løbende, så den får en høj placering på KS, med en enkelt post om ugen eller hver anden :)... så kan det være KiteDanmark engang får lyst til at kommentere herinde eller ændre på tingene.

Og hvis vi skulle være så heldige at det ændre på tingene, så går jeg også ud fra at de er klar med en offentlig undskyldning herinde.
Følgende bruger(e) sagde tak: MichaelR, Hasse

køb hybridkite og et alm størrelse board... det bliver du ik træt af efter 2 mdr, som du gør af en langsom bow-kite trukket efter en 3*10m tømmerflåde
Sidste redigering: af marden.

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 13:49 #83095

• TOM SIX
  • Administrator
  • Administrator
@ Rasmus Nygård - Grunden til at jeg overhovedet skrev i denne tråd var fordi at du tildels skrev/spurgte om Lars havde lukket tråden for at beskytte en annoncør, samt antydet at han prøvede at gøre sig til "Herre og Master" i forum.
Det syntes jeg blev en lidt uretfærdig beskyldning, og ville på en høflig måde fortælle lidt om hvordan det at drive forum/community kan være en vanskelig "løype at køre i". Med hensyn til linken til en gammel tråd - så var det mest for at illustrere hvor "højt der er til taget" her på kitesurferen. I den tråd fortalte du på en "pæn" måde en anden bruger hvad du mener om hans indlæg - altså efter mit skøn "opnævner" dig selv til moderator ved at bruge det som mange omtaler som "hersketeknik". Den kommentar blev stående, selvom den i min bog ikke tilfører forum noget positivt.

@ Pallandsen (Rune)- Jeg må sige at jeg er lidt skuffet over din kommentar. Jeg regner med at du i det mindste kan vise mig lidt respekt og "citere" mig rigtigt!
Jeg skrev i mit indlæg: "....Men fra tid til anden bliver der postet et indlæg som har stærkt fokus på noget negativt. Det skal der også være plads til på kitesurferen, men på et tidspunkt når der ikke længre bliver tilført "nyt brænde til bålet...."

til dette svarer du: "Tom - du synes ikke der må være en debat om et negativt emne? Hvordan skal vi så nogensinde få debatteret noget som helst (og iøvrigt var det vist ikke helt den holdning du havde inden du blev involveret i KS).

Min holdning til debat er forøvrigt helt præsis den samme som den altid har været - eller mener du noget andet?

@ HJ - Ja ihværtilfælde ældre haha..

Tråden som ligger til grund for denne debat er meget speciel. Det er startet af en produsent med udtalelser om en butik. Det er helt ok i min verden. Dette sker jo på et åbent forum, så man må regne med at andre end de to parter kaster sig med i debatten. På et tidspunkt er der flere som sporer debatten væk fra topic (fortæller om egne oplevelser eller holdinger - men som egentlig ikke har noget med den specifikke sag at gøre..). Af respekt for trådstarter vælger man at låse tråden (ikke fjerne den eller noget andet). Man skriver på en meget tydelig måde (på både dansk og engelsk) at dersom de to primære parter ønsker at komme med flere udtalelser - så er de hjertelig velkommen til det. Så bliver der oplyst, at dersom der er andre som har noget på hjertet i relation til den debat som foregår - så opfordres der til opstart af ny tråd. Der er ingen i redaktionen som prøver at regulere og moderere nogen som helst der har noget t bidrage med. Denne tråd kører, og det fortsætter den med... det er vel fair nok?

Er der nogen som føler sig forudrettet eller modereret i denne tråd?

peace
Tom

Sidste redigering: af TOM SIX.

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 13:59 #83096

• m.klinge
  • m.klinge's profilbillede
  • Modtagne Tak: 61
Et hurtigt indspark herfra - kunne man ikke i den kommentar om at tråden er låst henvise til, at evt. diskussion kan forsættes i denne og så linke til den?

//M

Besøg min blog på www.powerkiter.dk :-)

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 14:23 #83097

• Tomas-s
  • Tomas-s's profilbillede
  • Modtagne Tak: 14

JA Vi er ved at lave en faktura på 25 crazyfly board til Anders Borg.
Hvilket bliver sendt så snart betaling er gennemført. Fedt der så bliver mulighed for at se og prøve Crazyfly på Fyn. Pt er de jo ikke på lager hos Anders Borg men kun i online shoppen.
ps. jeg følger op på om Borgsurfshop køber alle / nogle af vores CF boardss

Jeg snakker med Peter "CF" 1 gang om ugen. Så hvorfor skulle han ikke være den rigtige?

Kitedanmark skylder ikke de samme 4 mennesker "Marden, Rasmus mv." et svar på et eller andet de er indebrændt over. I kan altid ringe til os hvis i mener vi har givet jer en forkert kundeservice.

Ja det gør de. Og levering er mellem 3-7 dage på alle kites herfra.

5. Hvad siger Nobile til André om det som Tomas siger?
Intet for det er korrekt. Men vil Andre sige andet smider jeg alle deres prislister online.

6. Hvad siger Blade til Ronnie?
Svaret er vedhæftede i billede / Mail 28 marts 2013:

7. Er KiteDanmark forhandlare av Wainman som det står på deras hjemside?
Ja da Surfline var importør. Vi har desværre ikke fået varen af alle sider i nu da det tager tid. Dette arbejder vi self. på.

Var der andre spørgsmål Marden og Rasmus.
Kan jeg evt. hjælpe med en god pris på en kite? I ved vi er billigst og bedst. Og derfor også den uartige dreng i klassen :laugh: ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Hasse, JBThygesen, StenA

Sidste redigering: af Tomas-s.

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 14:29 #83098

• Pallandsen
  • Pallandsen's profilbillede
  • Meget aktiv på forum
  • Meget aktiv på forum
Hej Tom,

Beklager hvis jeg har overfortolket på det du skrev og selvfølgelig også hvis du synes jeg viser manglende respekt - det var som du formentlig ved ikke hensigten.

Men kan vi så ikke vende den om - vil du, lige som jeg spurgte Lars47 om, ikke skrive hvorfor adm. skal gøre sig til dommer over hvornår der ikke er noget "nyt brænde på bålet" i en tråd. Som en anden skrev tidligere - så dør tråden jo af sig selv?! Men tråden omhandlede en kritik af Danmarks største Kiteforhandler og der var (i mine øjne i hvert fald) en række saglige spørgsmål, som åbenbart ikke må debatteres her.. At I valgte at lukke tråden, kan jeg ikke tolke anderledes end at I ønsker at lukke debatten (selvom den blev genåbnet igen). Men hvilke indlæg var for meget eller forkerte i den oprindelige tråd?

Jeg kan af gode grunde ikke vide hvad din holdning til emnet er i dag - jeg ved blot hvad den har været. Jeg siger ikke din holdning har ændret sig, men jeg undrer mig bare over at du forsvarer at tråden blev lukket.

Så var det vist også mit input til denne sag - og Tom vi kan debattere videre under lidt hyggeligere forhold og med en øl i mundvigen på Aloha om en uge:-).

Hep

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 14:32 #83099

• Hasse
  • Hasse's profilbillede
  • KBDK MEDLEM
  • KBDK MEDLEM
  • www.hasselindborg.com

Tomas-s skrev: Masse text

Super Tomas. Det er svar på mine spørgsmål som jeg ville ha. Då ved jeg at du ikke kommer med snyde der.

Godt at du gider svare på det. Meget tak for det. ;)

Nu går jeg i vand og paddelsurfer og har en sjov dag.

Pimped by RRD....

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 14:52 #83100

• Anders Borg
  • Anders Borg's profilbillede
  • Meget aktiv på forum
  • Meget aktiv på forum
  • Modtagne Tak: 18

Tomas-s skrev: 1. Kunne Anders Borg købe de boards han ville?

JA Vi er ved at lave en faktura på 25 crazyfly board til Anders Borg.
Hvilket bliver sendt så snart betaling er gennemført. Fedt der så bliver mulighed for at se og prøve Crazyfly på Fyn. Pt er de jo ikke på lager hos Anders Borg men kun i online shoppen.
ps. jeg følger op på om Borgsurfshop køber alle / nogle af vores CF boardss

Tak.

Jeg kigger over, kan jeg komme idag?

Jeg tager lige et kig på jeres CF kites også, som er voldsomt nedsat, kunne måske godt have interresse.

Ses.

Det bredeste udvalg-Core, LF, Cabrinha, Naish, Slingshot, Airush, Wainman m.m
www.borgssurfshop.dk

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 15:03 #83101

• TOM SIX
  • Administrator
  • Administrator

Pallandsen skrev: Hej Tom,

Beklager hvis jeg har overfortolket på det du skrev og selvfølgelig også hvis du synes jeg viser manglende respekt - det var som du formentlig ved ikke hensigten.

Men kan vi så ikke vende den om - vil du, lige som jeg spurgte Lars47 om, ikke skrive hvorfor adm. skal gøre sig til dommer over hvornår der ikke er noget "nyt brænde på bålet" i en tråd. Som en anden skrev tidligere - så dør tråden jo af sig selv?! Men tråden omhandlede en kritik af Danmarks største Kiteforhandler og der var (i mine øjne i hvert fald) en række saglige spørgsmål, som åbenbart ikke må debatteres her.. At I valgte at lukke tråden, kan jeg ikke tolke anderledes end at I ønsker at lukke debatten (selvom den blev genåbnet igen). Men hvilke indlæg var for meget eller forkerte i den oprindelige tråd?

Jeg kan af gode grunde ikke vide hvad din holdning til emnet er i dag - jeg ved blot hvad den har været. Jeg siger ikke din holdning har ændret sig, men jeg undrer mig bare over at du forsvarer at tråden blev lukket.

Så var det vist også mit input til denne sag - og Tom vi kan debattere videre under lidt hyggeligere forhold og med en øl i mundvigen på Aloha om en uge:-).

Hep

Hey Rune
Jeg var ikke sur - jeg ville bare at jeg blev citeret rigitg : + at vi er gode venner og det er vi fortsat, og jeg glæder mig til at vi skal hygge og drikke lidt pils sammen om nogen dage :)

Med hensyn til at kitesurferen "gør sig til dommer over hvornår der ikke er nyt brænde til bålet..." - så er det bestemt ikke fordi redaktionen vil gøre sig til dommer over noget som helst. Vi Ønsker bare at der kommer fokus på topic. Det er fordi at meget relevant stuff kan let forsvinde i en vigtig tråd.

Lad os sige at man har et topic som sporer lidt af og fokus pludselig bliver noget andet end det oprindelige topic - så ønsker vi ud fra et redaktionelt ståsted at der bliver lavet nyt topic af det. f.eks

trådnr 1) Forhandler til besvær - her debateres så denne i forhold til topic. Når så en bruger ønsker f.eks at debatere at Tom og Lars er nogle klovne - så start en ny tråd...

Tråd 2) Tom og Lars er et par klovne - I denne tråd kan man så debatere dette emne. Pludselig er der en som også vil fortælle at kitesurferen.dk stinker.... Start ny tråd med dette emne..

Tråd 3) Kitesurferen.dk sucks - - her debateres dette emne osv osv.

Grunden til dette er at hvis vi langt ude i en tråd med topic "Forhandler til besvær" begynder at diskuterer at Tom og Lars er nogle klovne - så har vi mistet fokus i en vigitg sag.

Håber at dette giver lidt mening

/Tom

ps - se her ja - jeg er jo selv sporet helt af haha... ;)

Sidste redigering: af TOM SIX.

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 15:15 #83102

• Tomas-s
  • Tomas-s's profilbillede
  • Modtagne Tak: 14
Borgsurfshop vedhæftede mail er netop sendt til dig.

Næste gang du vil handle kan du blot sende en mail.
Det gør vi normalt med vores samarbejdspartner ;)

God weekend.

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 15:23 #83103

• Anders Borg
  • Anders Borg's profilbillede
  • Meget aktiv på forum
  • Meget aktiv på forum
  • Modtagne Tak: 18
Tak.

Kunne jeg kigge over så ordner vi betaling med det samme?

Så sparer I også fragten.

Det bredeste udvalg-Core, LF, Cabrinha, Naish, Slingshot, Airush, Wainman m.m
www.borgssurfshop.dk

Warning Kitedanmark 2 17 Maj 2013 15:26 #83104

• HJ
  • HJ's profilbillede
  • Meget aktiv på forum
  • Meget aktiv på forum

Tomas-s skrev: Borgsurfshop vedhæftede mail er netop sendt til dig.

Næste gang du vil handle kan du blot sende en mail.
Det gør vi normalt med vores samarbejdspartner ;)

God weekend.

He he så meget for interne politkker :)

Go wind weekend :)

Tid til at oprette siden: 0.199 sekunder